Søger erfaren leder til kommunikationsafdeling med fokus på grøn energi hos Andel Energi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

"Vi søger en erfaren leder til vores kommunikationsafdeling og gerne med et skarpt kommercielt mindset, der kan sikre at Andel Energis kommunikation inspirerer danskerne til at tænke mere i grøn energi. Du vil få en nøglerolle i at videreudvikle denne kommunikation." fortæller CEO Marlene Holmgaard Fris.

Kommunikation fra A-Z
Som leder for vores kommunikationsafdeling vil du spille en central rolle i at styrke Andel Energis markedsposition. Du får ansvaret for at udvikle og eksekvere på den kommunikation, der skal afspejle vores nye strategi. Du er god til at inspirere andre og til at omsætte markedsdata til effektive budskaber og leg med ord, der både styrker brandet og understøtter kundekommunikationen. Du bliver leder for et team, som arbejder med kommunikation på alle platforme – både med interne og eksterne samarbejdspartnere.

Du har solid erfaring inden for kommunikation og er god til at sætte dine ledelseskompetencer i spil. Dit kommercielle mindset gør dig i stand til at kommunikere Andel Energis grønne løsninger i en let og forståelig tone. Du er struktureret, proaktiv og har erfaring med at omsætte strategiske mål til konkrete resultater sammen med dit team.

Derudover vil du være ansvarlig for:

  • Udvikling, koordinering og optimering af større og mindre kommunikationsprojekter med interne og eksterne samarbejdspartnere på tværs af Andel Energis grønne løsninger
  • Understøtte den kommercielle del af forretningen ved at sikre 360 graders kommunikation med klare budskaber call-to-actions
  • Sikre samarbejdet på tværs af Andel Energi og i tæt sparring med ledelseskollegaer i vores marketing- og digitale afdelinger.

Bliv en del af et stærkt team med kommunikation i fokus
Du bliver en del af vores område for Marketing & Digital i Svinninge, hvor du samarbejder med engagerede ledelseskolleger om at positionere Andel Energi med kunden i centrum. Vi arbejder på tværs af platforme som digitale kanaler, TV, radio og biograf, og har stærke kompetencer inden for SoMe, salgskampagner og projektledelse.

Vi ved, at fleksibilitet er vigtigt for at få hverdagen til at fungere – derfor har vi en hybrid arbejdsmodel, hvor vi mødes på kontoret 2-3 dage om ugen, og du har mulighed for at arbejde hjemme fra de andre dage.

Holdspiller med kommercielt mindset
Vi søger en stærk leder med erfaring i at drive kommunikationsprojekter, der byder ind med retning og strategi for, hvordan vi bedst understøtter vores kunder, medarbejdere og partnerskaber. Du er proaktiv, struktureret og har en naturlig evne til at omsætte komplekst indhold til enkle, relevante budskaber sammen med dit team. Du trives i en rolle med bred kontaktflade og motiverer til tillidsfulde relationer blandt både kollegaer og samarbejdspartnere.

Derudover forestiller vi os, at du har:

  • En kandidatgrad kombineret med 3-5 års relevant erfaring fra en lignende stilling og gerne med et par års ledelseserfaring. Kendskab fra fx abonnementsforretning vil være en fordel.  
  • Erfaring med 360 graders kommunikation i en større organisation
  • Evnen til at inspirere dine kollegaer og medarbejdere til at arbejde med værdibaseret kommunikation på tværs af platforme og produkter
  • En stærk kommerciel og konceptuel forståelse og brænder for god kommunikation
  • En solid holdspiller, som også kan drive egne opgaver i teamet

Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er en del af et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en naturlig del af dagligdagen.

Vores særlige andelskultur bygger på fællesskab og tillidsfulde relationer. Når vi mødes i kantinen, taler vi uformelt med hinanden, og i arbejdet mødes vi med en ligeværdig tilgang på tværs af koncernen, fordi vi ved, at hver person bidrager med noget unikt og værdifuldt.

En organisation i bevægelse – vil du med på rejsen?
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringspartner Sophia Svaneeng på telefon: +45 22 87 87 33.

Vi indkalder til de indledende samtaler tidligst i uge 41 og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=bb6446e1)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Marketing & Digital, Hovedgaden, 4520 Svinninge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6118101

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet