Administrativ medarbejder med flair for økonomi

Profilbillede
dato

Jobbet

På vegne af Andel, søger vi netop nu medarbejdere til deres team i Finansafdelingen. Du kommer ind i en virksomhed, som er i rivende udvikling, og som netop har integreret et nyt ERP-system. Derfor står afdelingen overfor en større opgave om at komme i mål med en mængde bilag, som skal håndteres. Du vil primært sidde med ansvaret for at gennemlæse, kontrollere og sørge for at bilagene lander det rigtige sted i organisationen. Arbejdsopgaverne vil indebære, at du er undersøgende og detaljeorienteret, samt har sans for at spotte fejl.

Du kan se frem til en arbejdsdag med følgende opgaver:

  • Behandling og afstemning af fakturaer
  • Bogføring af kreditorbilag
  • Opdatering og præcis overførsel af data
  • Diverse administrative opgaver

Du får en grundig oplæring, men vil efterfølgende komme til at arbejde mere selvstændigt, hvorfor det er vigtigt, at du har et godt overblik og masser af gå på mod.

Din profil

Vi søger først og fremmest dig, der er motiveret for opgaverne og trives i en hverdag hvor opgaverne er ensformige og rutineprægede. Du har generelt flair for økonomi og har gerne praktisk erfaring med at bogføre. Derudover skal du have et generelt kendskab til debet og kredit. Arbejdet er af manuel art, hvorfor vi gerne ser, at du at motiveres af at se bunken af sager blive mindre og mindre. Som person er du struktureret og kan bevare overblikket, selv når det går stærkt.

Desuden ser vi gerne, at du kan nikke genkendende til følgende:

  • Har erfaring med at navigere i flere IT-systemer
  • Er detaljeorienteret og struktureret i din tilgang
  • Kvalitetsbevidst og har sans for detaljer i din arbejdsgang
  • Er en teamplayer, der forstår vigtigheden af samarbejde

Det er et plus, hvis du tidligere har siddet med SAP, men ikke et krav. Det vigtigste er dog, at du har mod og vilje til at lære noget nyt.

Praktisk

Din arbejdsplads bliver hos Andel i Svinninge.

Arbejdstid: Arbejdstiden er mandag-fredag fra 8.00-16.00, med mulighed for fleksibilitet.

Opstart er hurtigst muligt og vikariatet løber 5 måneder.

Attraktiv timeløn efter kvalifikationer.

Moment varetager første del af ansættelsesprocessen, hvor efter der vil være en samtale på Teams med Andel i uge 20, hvor det forventes at du kan deltage.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6040952

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet