BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobbet
På vegne af Andel Energi søger vi netop nu en dygtig administrativ medarbejder til deres partnersupport. Dine primære opgaver vil omfatte håndtering af oprettelse af nye partnerkunder, administration og vedligeholdelse af lejemål. Effektiv kommunikation med eksterne samarbejdspartnere i forbindelse med den automatiske flytteproces for partnerkunder, vil også blive en del af din hverdag. Sammen med dine kollegaer vil du yde direkte support og servicering til partnerkunder.
Derudover kan du se frem til en arbejdsdag med følgende opgaver:
- Udarbejdelse af månedsrapportering.
- Tilretning af indgående salgsaftaler.
- Kommunikation med Andel Energis eksterne samarbejdspartnere
Du får en grundig oplæring, men ellers kommer du til arbejde selvstændigt, hvorfor det er vigtigt, at du har et godt overblik og masser af gå på mod.
Din profil
Vi søger dig, der har erfaring og trives med administrative opgaver. Som person er du struktureret og kan bevare overblikket, selv når det går stærkt. Du kommer ind i en virksomhed, som er i rivende udvikling, hvorfor arbejdsdage og arbejdsopgaver ikke nødvendigvis kendes på forhånd for næste dag. Det er derfor vigtigt du trives med dette og er omstillingsparat på at dine ressourcer kan bruges andre steder.
Desuden ser vi gerne, at du kan nikke genkendende til følgende:
- Du er udadvendt og har lyst til at deltage aktivt i dialogen med både ledere, kollegaer og eksterne samarbejdspartnere.
- Du udstråler positivitet og livsglæde
- Du besidder en stærk entusiasme og er sulten efter nye udfordringer og opgaver.
- Du har erfaring med IT-systemer.
Det er et plus, hvis du tidligere har siddet med SAP og CRM eller har kendskab til ejendomsadministration. Det vigtigste er dog at du har mod og vilje, til at lære noget nyt.
Praktisk
Din arbejdsplads bliver hos Andel Energi A/S i Svinninge.
Arbejdstid: Arbejdstiden er mandag-fredag fra 8.00-16.00, med mulighed for fleksibilitet.
Opstart er hurtigst muligt og vikariatet løber til og med 31. december 2024.
Attraktiv timeløn efter kvalifikationer.
Moment varetager første del af ansættelsesprocessen, hvor efter der vil være en personlig samtale hos Andel Energi, hvor det forventes du kan deltage.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=186121
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5905390