Bliv en del af Nexels kundeservice og bidrag til den grønne omstilling i elbranchen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Og som kan sætte hak ved: engagement, kæmpe Ja hat, holdånd og energi til at tage kollegerne og kunderne med på bølgen.

Hos Nexel arbejder vi i hjertet af energibranchen, og vi har brug for dig til at sikre, at vores kunder får den bedste oplevelse, når de kontakter os.

"Vi tilbyder et inspirerende arbejdsmiljø med god mulighed for selv at være med til at planlægge din egen dag. Vi lægger vægt på din udvikling, både gennem grundig oplæring og ved at åbne nye karriereveje for dig i fremtiden," siger afdelingsleder Anne Skov.

Velkommen til Nexel – vi er på opgaven
I Nexel bygger og varetager vi driften af forsyningsanlæg, der sikrer strøm til vores fælles hverdag – på jobbet, i skolen og derhjemme. 

Kundeservice hos Nexel – vi står til rådighed for vores elnetkunder
På kontoret i Virum bliver du mødt af 15 dedikerede kolleger, der sammen arbejder for at levere anerkendt kundeservice til vores elnetkunder. Vi er klar, når de kontakter os med spørgsmål, som

  1. Jeg har fået ny elbil og skal have en ladestander - Hvor mange ampere har jeg?
  2. Der bliver gravet udenfor mit hus – Ved I, hvem der graver og hvornår de er færdige?
  3. Jeg har ikke strøm, hvad gør jeg?

 

"Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og et samarbejde, hvor vi hjælper hinanden på tværs af opgaver og erfaring", samtidig med vi også kan få et godt grin sammen", fortsætter Anne. 

Det gælder også, når kolleger i andre afdelinger har brug for støtte, f.eks. i vores Elkontrolcenter eller i afdelingen for Nettilslutninger. Så du skal sætte pris på at lære mange nye kolleger og afdelinger at kende på tværs af Nexel.

Kundeservice i øjenhøjde
Nogle af de ting, vi laver kan være lidt udfordrende for vores kunder at forstå, så her får du virkelig mulighed for at bruge dine gode formuleringsevner. Du får som kerneopgave at imødekomme kundehenvendelser med præcis og overskuelig vejledning samt at understøtte en følelse af anerkendelse og forståelse blandt dem, der søger kontakt via telefon eller e-mail. 

Vores åbningstid for kundehenvendelser er 7-15 hver dag, så din arbejdstid vil primært ligge indenfor det tidsrum.

Dine primære arbejdsopgaver vil inkludere:

  • Besvarelse af opkald og mails fra kunder vedrørende elnettet
  • Teknisk rådgivning og support inden for el-tilslutninger og el-målere
  • Opfølgning på kundesager vedrørende målere og nettilslutninger
  • Ansvar for forskellige administrative opgaver.

Du behøver ikke at vide alt om området på forhånd – vi sørger for grundig oplæring, så du er godt klædt på til opgaven. 

I Virum finder vores arbejde sted i en atmosfære, hvor samvær og opgaveløsning i fællesskab er centralt for at bevare den gode stemning blandt kolleger.

Der vil selvfølgelig være mulighed for at arbejde hjemme med jævne mellemrum, så vi får en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Teknisk flair og gode kommunikationsevner
Du er den helt rigtige til stillingen, fordi du forstår at levere eminent kundeservice. Med dine gode kommunikationsevner kan du omsætte komplekse og komplicerede emner til letforståelige budskaber.
Vi er åbne over for din baggrund, men det er nyttigt, hvis du har erfaring fra elbranchen eller et teknisk kundecenter. Det vigtigste er, at du har motivation til at sætte dig ind i det el-tekniske område og kan trives i en hverdag med skiftende opgaver.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • Er initiativrig og løsningsorienteret, altid klar til at tage initiativ og finde løsninger på opgaver og de mange nye opgaver, der kommer ind i afdelingen.
  • Er serviceminded med en naturlig evne til at skabe tillid og gode relationer til kunder.
  • Har en struktureret tilgang til arbejde og kan effektivt prioritere og håndtere flere opgaver samtidig.
  • Besidder en grundig teknisk forståelse og har kapacitet til at adoptere nye tekniske skills med lethed.

Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab 
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en vigtig del af dagligdagen. 

Vores andelskultur er kendetegnet ved et sammenhold og relationer, der bunder i tillid. Når vi mødes i kantinen, taler vi uformelt med hinanden, og i arbejdet mødes vi med en ligeværdig tilgang på tværs af koncernen, fordi vi ved, at hver person bidrager med noget særligt og værdifuldt. 

 Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen? 
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Anne Skov på telefon 30 12 61 92. 

Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. 

Vi ser frem til at høre fra dig. 

For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen. 
 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=0f148fc0)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Netkunder, Hovedgaden, 4520 Svinninge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6109616

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet