Rekrutteringspartner til grøn omstilling i HR-teamet hos Andel

dato

Vil du være med til at sikre, at vi tiltrækker og fastholder de bedste talenter så vi kommer i mål med den grønne omstilling?
Har du interesse i at arbejde med rekruttering og ledersparring særligt indenfor IT og Finans funktionerne i en organisation under forandring?  
 

Velkommen til kultur og arbejdsglæde  
Vi er en afdeling indenfor Kultur og Arbejdsglæde (HR), der arbejder med Rekruttering og Onboarding. Vi bliver med dig 7 kolleger i teamet der arbejder på tværs af Andel koncernens forretninger og 5 lokationer. Vores vigtigste opgave er at tiltrække og rekruttere de bedst kvalificerede medarbejdere, så koncernen lykkes med at gennemføre strategier omkring den grønne omstilling.
I teamet mødes vi én gang ugentligt i Svinninge og desuden til virtuel kaffe i løbet af ugen, hvor vi vender stort og småt, fagligt og personligt. Vi er gode til at støtte hinanden og se hinanden som vi er. 
Der er mulighed for fleksibel organisering af din tid og opgaver, så du bruger din tid bedst muligt i forhold til hvornår og hvordan du bedst fordyber dig og kan være tilstede.

"Vi er med til at bygge en organisation med solide værdier og et vigtigt formål til fremtiden. Vores værdisæt er vejledende i forhold til vores proces og vores kontakt til kandidaterne – det betyder at der er en respekt der går begge veje når vi rekrutterer" siger afdelingsleder Morten Reipuert Christiansen.  
 

Vores "go to"partner i IT og finans rekruttering  
Som rekrutteringspartner får du en central rolle i vores HR-team, hvor du sammen med to øvrige rekrutteringspartnere er ansvarlig for rekruttering af ledere, specialister og øvrige medarbejdere. Via opsøgende dialog og sparring med ansættende leder og HR Forretningspartnerne får du sparring og indsigt i forretningsområdet. Du bliver forretningens "go to" specialist der kender markedet, kan anbefale værktøjer, platforme mm, så vi rekrutterer de bedste kandidater til Andel - både ud fra et fagligt, personligt og potentiale perspektiv. 

Du får ansvaret for rekrutteringer indenfor bla. Finans og IT-området i koncernen, svarende til ml. 120-150 rekrutteringer om året. Deusden skal du være klar til at hjælpe dine kolleger ved behov. Din arbejdsplads vil over en uge/mdr. være fordelt på vores lokationer i Svinninge, Haslev, Virum og Køge, og evt. fra dit hjemmekontor.
I organisationen er der en stor grad af fleksibilitet ift., hvorfra du arbejder, men du må forvente at skulle være på de lokationer, hvor dine rekrutteringssamtaler gennemføres. Dine ansvarsområder vil være at facilitere rekrutteringens processen -herunder:  

  • Afholde opstartsmøde og statusmøder: afklare behov og profil, bestemme kanalstrategi (selection/search/eksternt bureau/LinkedIn/job boards mm) 
  • Definere kandidatprofil: Skrive jobannoncer og vælge annonceringsmedier.
  • Facilitere 2. samtale: Give feedback på personligheds- og adfærdsanalyse (PTP)
  • Give professionel partner sparring til afdelingsledere, funktionschefer og direktører under hele rekrutteringen.


Netværkende og løsningsorienteret  
Som person er du rimelig selvkørende med forståelse for at arbejdspresset kan svinge i løbet af en mdr. Du kommunikerer positivt, viser dine kolleger interesse og netværker for at opbygge dine relationer. Du er engageret selv når der er modstand og samtidig kvalitetsbevidst så dine rekrutteringer opnår en høj kvalitet og rammer plet på kulturmatchet. Har du erfaring med personlighedstest og rekrutteringssystemer betragtes det som et aktiv, lige som evnen til at strukturere og planlægge et forløb.Derudover forestiller vi os, at du har:    

  • Erfaring (min.5 år) med rekruttering
  • Brænder for samtaler med ledere og kandidater og at få matchet til at ske. 
  • God til LinkedIn search og opbygning af pipelines.  
  • Forståelse for kultur, værdier, peoplestrategi og forretning samt evne til at integrere det i sparring og rådgivning, 
  • Gode formidlingsevner, både skriftligt og mundtligt (dansk).  

Du lander i en organisation og branche under forandring hvilket også sætter krav til din evne til at være omstillingsparat og fleksibel. 

"Du er med til at skabe en kultur hvor fællesskab og tillid vægtes højt og så er det mega spændende at være med til at rekruttere medarbejdere der skal være med til at løse fremtidens energi projekter – en vigtig samfunds- og klimamæssig opgave" fortæller Morten.   
 

Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab    
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en vigtig del af dagligdagen.    

Vores andelskultur er kendetegnet ved et sammenhold og relationer, der bunder i tillid. Læs mere om vores gode personaleforhold og kultur under "karriere" på hjemmesiden: andel.dk.    
 

Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen?    
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Morten Reipuert Christiansen (mellem kl.16 -18 på hverdage) på telefon 26170932.  
Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. Der vil blive indhentet straffeattest og referencer i processen.   
 

Vi ser frem til at høre fra dig!    
For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen.   


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6e62b885)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

HR-Udvikling, Hovedgaden, 4520 Svinninge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8dc1b1a3-2547-4680-a2fc-5183ba751778

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet